2014. január 9., csütörtök

szivárvány kép (zsírkréta, karcolós)

A mai bejegyzésem témája nem saját ötlet. Elsőre azt gondoltam, nem is hallottam még ilyenről, de, aztán, ahogy mélyebbre ástam az emlékeimben, azt hiszem, én is készítettem már hasonló képet, talán, még az általános iskolában. Csak, feledésbe merült. :)
Így aztán, gondoltam, megmutatom itt a blogon is, hátha valaki más is a homlokára csap, hogy "Tényleg, ilyet már én is csináltam!" :)

Lányomék, tegnap az iskolában vizuális kultúra órán készítettek egy "tüzijáték" képet.
Mivel az övé - saját bevallása szerint -, nem sikerült, így itthon készített egy másikat. ( Maximalista... :D )

Alapja zsírkréta (a szivárvány minden színében), ezt lefedjük fekete temperával. Lehetőleg jó sűrű festékkel, kevés vizet használva, majd belekarcoljuk a rajzunkat. Mi, egy vékony ecset végével tettük ezt, de lehet fogpiszkálóval, gyufaszállal stb...


Minden kisgyermekes szülőnek szívből ajánlom, a hosszú sötét, véget nem érő téli délutánok kreatív eltöltéséhez. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése