2014. február 2., vasárnap

farsangi dekoráció, bohócok

Ismét bohócokat készítettünk.
Most papír és műanyag tányérokból.
A papír tányéros bohócfejhez, színes tányért választottam, az arcot, pedig ugyanúgy készítettem el, mint az előző bejegyzésemben bemutatott bohócfejet.
(http://csipkemadzagragaszto.blogspot.hu/2014/01/bohoc-dekoracio.html)



A műanyag tányéros bohóc fejét, alkoholos filccel rajzoltam fel, a haját és a nyakkendőjét, színes krepp papírból ragasztottam, majd egymás alá, madzagra rögzítettem a kész fejeket.


A bohócok mellett, készült lampion, amit girlandnak fűztünk össze.
A lampionok készítéséhez színes papíron, ollón és ragasztón kívül másra nincs is szükség. A lapokat félbehajtjuk, egyforma csíkokban megvágjuk, majd szétnyitva a tetejét és az alját összeragasszuk. Elkészítésük, pofon egyszerű. :)


Variációk egy témára:



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése