2013. október 16., szerda

Angyal petpalackból

Hamarosan itt a karácsony, eljött az angyalkák szezonja. :)
Nagyon sokféle angyalkát készítettem már, de "újrahasznos" petpalackból, ez az első kísérletem.
A szentkirályi víz palackját találtam ideálisnak az angyalkám elkészítéséhez.


Először felrajzoltam a palackra egy angyal sémát.
Úgy próbáltam feltenni, hogy az angyal szoknyája fölé essen az a része a palacknak, ahol elvékonyodik a forma. Ez az elvékonyodás volt az egyik oka annak, hogy pont erre a típusú palackra esett a választásom. A másik ok pedig, a palackba nyomott minta volt...
Felrajzolás után kivágtam, fehér alapozóval többször átfestettem, majd egy ezüst tollal, átrajzoltam a fent említett mintákat.
Ezután, már csak egy felmelegített csavarhúzóval lyukasztottam és akasztót fűztem bele.


Tipp: Ha petpalackból dolgozunk, és kicsit sarkosra sikerül a vágás, akkor a sarkos részeket körömreszelővel csiszolgassuk át. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése