2013. október 23., szerda

parafadugóból pillangó / karácsonyfadísz

Kislányom kérésére, elővettük tegnap a parafadugókat.
Lovacskákat szeretett volna készíteni, amihez az inspirációt az a két metál festék adta Neki, amiből aranyat és ezüstöt is vettem néhány nappal ezelőtt. :)
Amíg Ő, lovacskákat készített, addig én karácsonyi pillangót. Gondoltam, felújítom kicsit a karácsonyi díszek repertoárját. :)

Terv szerint a fánk, az idén, zöld-aranyba öltözik. Ehhez illően készült a prototípus. :)


A parafadugót körbetekertem csillogó "selyemszalaggal, amit átlátszó kétoldalú ragasztóval rögzítettem. A dugó két végét lefestettem a már fent említett metál festékkel. A szárnyakhoz drótos szalagot használtam, a csápjait pedig nagyfejű gombostűből készítettem, amikre néhány szalmagyöngyöt fűztem, mielőtt végleges helyükre szúrtam őket.
Végül akasztó került rá...és kész!


A gyerek teszten átment, a lányom azonnal beleszeretett. :)

...és, mire a pillangó elkészült, addigra a parafa lovacska is megszületett. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése