2013. november 15., péntek

szalmadíszek újragondolva...

Vannak karácsonyi díszek, amik örök érvényűek, de valamiért még is méltatlanul mellőzve vannak.
Ilyenek nálam a piros karácsonyfa díszek (évekig piros volt a fám) és a szalma díszek.
Szeretem a szalmadíszeket, mert természetes anyagok, de a 15 éve vásárolt, szép piros pamut fonallal dekorált darabok, már nem tetszenek annyira. Ezért vannak a fiók mélyén.
Ma előkotortam őket és újragondoltam....

A kiválasztottakat megszabadítottam (amennyire lehetett) a piros masniktól, madzagoktól és a mostani ízlésem szerint turbóztam őket.


Ezeket az újragondolt díszeket, ismét örömmel teszem majd fel a fára...


Esetleg, ajándék csomagok dekorációi lehetnek, vagy jól mutathatnak dísz üvegeken is...


...de, még tovább gondolva asztaldíszeket is készíthetünk belőlük, néhány parafadugó segítségével.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése