2013. november 28., csütörtök

Angyal petpalackból 2...

Újabb angyalt készítettem petpalackból... mert az angyal a gyengém... meg a petpalack is.

Egyszerű, gyorsan elkészíthető, egyedül a festéket kell megvárni, hogy megszáradjon.

Ami szükséges hozzá:
- 0,5 literes petpalack,
- fehér alapozó festék,
- csipke (én egy kidobásra váró blúzomról vágtam le),
- fehér selyemszalag,
- préselt papírgolyó (fejnek),
- angyal haj,
- gyöngy (díszítéshez)
- ragasztó



A petpalackot egy éles késsel elvágtam, festettem, ebből lett az angyal teste. A csipkét kétoldalú ragasztóval rögzítettem rá. A préselt golyót megrajzoltam, a hajat a fejre,a fejet pedig, a petpalackra ragasztottam, ragasztópisztollyal.
Egy szélesebb fehér selyemszalaggal átkötöttem, ez lett a szárnya, végül szolidan díszítettem.
... és kész! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése