2013. október 17., csütörtök

gyufásdobozból adventi naptár

A mai "újrahasznos" adventi naptáram gyufásdobozokból készült.
Az ötlet nem egészen eredeti, hiszen sok hasonlót lehet találni az interneten kutakodva, de mégis megmutatom, mivel nagyon egyszerűen elkészíthető, nem beszélve arról, hogy gyufás doboz biztosan, minden családban van otthon.
Ha nem lenne 24 db, majd a rokonság összedobja. :)

Választásom, a fenyő alakú naptár készítésére esett.
A forma izgalmasságát az adja, hogy nem egyforma méretű gyufákból készítettem.
A gyufásdobozokat soronként összeragasztottam, majd a sorokat filc anyaggal vontam be, végül pedig a dobozok belsejét festettem le
Eredetileg, úgy terveztem, hogy gyerekrajzokkal díszítem a "fiókokat", de aztán a kezembe akadtak a nővéremtől nem régiben hozzám került quilling selejtek. Elküldte azokat, hogy Neki nincs szíve kidobni, mi biztosan tudjuk majd valamire használni. :) ...és milyen igaza lett.Vidám és színes lett tőle a kis adventi naptárunk, pont olyan, amilyet a lányom nagyon szeret. A tetejére "Hajniqulling" angyalkája került.


Kettő az egyben:
A naptár kiürülése után, az ünnepek idejére, praktikus tárolónak is kinevezhetjük fenyőfánkat. Pl. tarthatjuk benne az ünnepi csajos kiegészítőinket: nyaklánc, gyűrű, csatok, hajgumik stb...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése