2013. október 14., hétfő

Adventi naptár és a kindertojás

Tudom még messze... de azért már nem is annyira. Másfél hónap és itt a december elseje, amikor is elő kell kapnunk majd az adventi naptárt, mert, olyat minden gyerek AKAR! :)
Én, nem szeretem a csoki naptárakat (azt csak a lányom szereti :) ), sem az előre gyártott darabokat, viszont, megrögzött újrahasznosító vagyok, ezért igyekszem majd, ehhez méltó ötleteket megosztani az elkövetkezendő néhány hétben.

A mai posztomban, a kindertojás kicsi sárga játéktartójából készült adventi naptáramat mutatom meg.
Ez a variáció, annyiból igényel odafigyelést, hogy ügyesen meg kell találnunk azokat az apróságokat, amik beleférnek ezekbe a játéktartókba és gyermekünknek is örömet okoznak. Nekem szerencsém van, mert a lányom imádja a műanyag állatokat, így, akár mind a 24-et megtölthettem volna különböző kismacskával, kutyulival esetleg kígyóval, békával :) ...de tehetünk bele nyakláncot, fülbevalót, matricákat, csokit, cukrot, rágógumit.... végtelen a variáció.
A készítésnél először a  játéktartókat töltöttem meg az ici-pici kincsekkel, majd előkaptam, a tavalyról megmaradt csomagoló anyagokat, egy kis selyem szalagot, tekergettem, kötözgettem, számoztam, akasztgattam...és kész. Ilyen egyszerű volt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése