2014. április 15., kedd

süthető gyurmából

Régóta kacérkodom a süthető gyurmával.
8 éves lányom, lehet, hamarabb gyurmázott, mint rajzolt. Abban az időben kezdte ezt a kreatív tevékenységet, mikor még, több gyurma került a szájába, mint amennyit meg tudott fogni. :D
Aztán, ez a gyurma láz, az évek múlásával kicsit alább hagyott, gondoltam felfrissítem az élményt, egy kis változatossággal.
A süthető gyurma, számomra tejesen szűz terep, így aztán, már a vásárláskor elvétettem a választást.
Csak úgy, vettem, ami kezembe akadt, de ez, később, elég nagy hibának bizonyult.

Az első meglepetés, a kicsomagolásnál ért
Az egyik szín, olyan kemény volt, mint az asztal (de, lehet keményebb) a másik, viszont túl puhának bizonyult. Egyikkel sem volt könnyű megbirkózni.

Második meglepetés maga a sütés volt...olyan, helyes kis füst lengedezett ki a lakásból. Félő volt, valamelyik gyengébb idegzetű szomszédom, rám hívja a tűzoltókat. Szerencsére a legfélősebb, pont nálunk vendégeskedett... :D

A harmadik meglepetéssel pedig, sütés után szembesültem  Ez, a színek változása volt.
Mondjuk, ezt olvastam a neten, hogy előfordulhat, de azért reméltem, hogy nem velem. :)

Persze, még így is, nagyon szórakoztató volt a program.
Először, csak spontán neki ugrottam a gyurmáknak, majd csatlakozott hozzám a barátnőm, utána pedig a gyerekek is kedvet kaptak.
...és, innentől nem volt megállás!

Én, a rózsagyűrűt próbálgattam...


...barátnőm medált készített, a gyerekek gombot, medált és mindenféle ezt-azt. :)



Olyan, "semmire sem jó, de mégis nagyon kell" dolgokat! :D









Öröm játék volt.

Azt, hiszem lesz folytatás, jó minőségű gyurmával és felkészülten!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése